ENTOMOLOGIE
4. - 5. 10. 2024
Srdečně vás zveme na 63. mezinárodní entomologické výměnné dny a výstavu do kongresového centra Hotelu Olympik Tristar, Praha 8
- moderní hala s kvalitním osvětlením pro prezentaci nabízených exponátů na vysoké úrovni
- snadný přístup pro návoz zboží ( bezbariérový)
- velmi dobré spojení MHD (metro Invalidovna a tram pět minut od hotelu)
- dostatek parkovacích míst
- občerstvení zajištěno v hotelovém baru a restauraci a to po celou dobu konání akce
- možnost ubytování v hotelovém komplexu (slevový balíček - informace u Dana Čagánka)
- přes noc bude hala střežena bezpečnostní službou
- silná reklamní kampaň cílená na sběratele i širokou veřejnost
- pro vystavovatele parkování zdarma
- pro návštěvníky bude v provozu hotelová restaurace a to po oba dva dny konání akce do 22 hod., otevírání sbírkových krabic povoleno
Registrace vystavovatelů
Přihlášky přijímáme prostřednictvím přihlašovacího formuláře, telefonicky nebo zaslané emailem. O aktuálních volných výstavních plochách Vás budeme informovat telefonicky či emailem.
Objednávky stolů/místa proveďte na níže uvedeném kontaktu nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.
Ing.Dan Čagánek
tel. +420 604 670 861,
email: dan.caganek@tiscali.cz
Všichni vystavovatelé jsou povinni se registrovat. Objednávka místa je podmíněna účastí po celou dobu konání výstavy. Po zaslání objednávky vystavovatelem pošle organizátor vystavovateli potvrzení objednávky a Zálohovou fakturu. Doručením Zálohové faktury vystavovateli vzniká mezi vystavovatelem a organizátorem právní vztah řídící se podmínkami pro vystavovatele. Vystavovatel nemá právní nárok na schválení účasti na výstavě, organizátor není povinen případné neschválení účasti vystavovatele na výstavě zdůvodnit. Po uhrazení Zálohové faktury bude vystavovateli zaslán daňový doklad - faktura. Vystavovatel je povinen zaplatit nájemné za stůl do data vyznačeného na zálohové faktuře. Při stornu objednávky uhrazenou platbu nevracíme. Vystavovatel má možnost uplatnit svoji úhradu na ostatních námi pořádaných akcích a to v časovém horizontu jednoho roku.
Ke každému prodejnímu místu jsou přiděleny maximálně dva identifikační náramky pro vystavovatele, které platí po celou dobu akce.
Vystavovatel se zavazuje mít svoji expozici otevřenou až do konce pořádané výstavy a nezačne s demontáží a vyklizením výstavní plochy dříve, než po ukončení celé akce.
Vystavovatel je povinen dodržovat provozně bezpečnostní předpisy, veškeré právní předpisy ČR, technické normy a bezpečnostní a protipožární předpisy. Zahraniční zboží podléhá českým celním předpisům a celní kontrole. Dále je vystavovatel povinen respektovat pokyny dodavatele, mít příslušné certifikáty na prodávané zboží.
Děkujeme Vám za účast na naší akci. Rádi bychom Vás informovali o procesu vrácení kauce, který je vázán na dodržení prodejní doby. Prosím, pečlivě si přečtěte následující informace:
- Kauce ve výši 1000,- Kč:
- Částka 1000,- Kč byla zaplacena v rámci zálohové faktury a slouží jako vratná kauce.
- Podmínky vrácení kauce:
- Kauce bude vrácena v plné výši pouze v případě plnění všech podmínek akce.
- Termín vrácení kauce:
- The deposit will be returned in cash on Saturday 2 March after 5pm.
Děkujeme za Vaši spolupráci a pochopení. Pokud máte nějaké dotazy nebo potřebujete další informace, neváhejte nás kontaktovat.
Ceník pro prodejce platný od 1. 1. 2023:
1 stůl (80 x 120 cm) | 800,- Kč / 32 EUR |
El. přípojka | 300,- Kč / 12 EUR |
Informace o cenách na tel. +420 604 670 861 a emailu: hobbyvystaviste@tiscali.cz
Montáž - instalace
Pátek 4.10. 2024 6.30 - 10.30
Demontáž
Sobota 5.10.2024 17.00 -21.00
Otevírací doba pro veřejnost
Pátek: 11:00 – 18:00
Sobota: 9:00 – 17:00
Propagace akce
Pořadatel připravuje pro veletrh kompletní reklamní kampaň.
FOTOGRAFIE HOTELU A PARKOVIŠTĚ
Zdroj dynamické sekce: Ilustrační FOTOGRAFIE (Fotogalerie)